9 powodów, które sprawiają, że kocham jesień

 

Hi!

W dzisiejszym poście przedstawię 9 powodów, które sprawiają,że kocham jesień! ❤

  1. Jesień to idealna pora na noszenie swetrów.

Swetry to po butach moja ulubiona część garderoby, gdy je zakładamy nie musimy się martwić do czego nam będą pasować (oprócz spodni). W swojej kolekcji mam mnóstwo ciepłych sweterków (większość z lumpeksów, ale o tym inny post) każdy jest wyjątkowy.

large-4swsweterlarge-4swe

2. Deszcz

Kiedy mówię komuś, że uwielbiam deszcz to patrzy na mnie z tak wielkim zdziwieniem,          że nigdy nie wiem czy coś mu się nie stało 😀 Tak, kocham deszcz, patrzeć na niego przez okno, spacerować na dworze z parasolem oraz robić zdjęcia kropel deszczu jest to dla mnie bardzo  nastrojowe.

rainlarge-5large-6large-4

3. Herbata!!!

Kocham pić herbatę!!! Tak wiem, że można ją pić nie tylko jesienią, ale wtedy smakuje najlepiej. Kocyk, świeczki, ulubiony serial na ekranie laptopa i do tego pyszna herbata! Cud i miód ! ❤

4. Świeczki

Tak jak wyżej wspomniałam świeczki+koc+serial+ herbata tworzą idealny, jesienny  wieczór.

5.Spadające liście

Pamiętam, że kiedy byłam dzieckiem zbierałam liście i tata robił mi zdjęcia gdy nimi rzucałam czy też skakałam na nie. Ta sympatia pozostała we mnie do dziś i w wolnych chwilach to ja robię zdjęcia liściom.

6.Trendy

Trendy na sezon jesień/zima zawsze podobają mi się bardziej niż te wiosną i latem. Płaszcze, botki oraz wyżej wymienione swetry sprawiają, że w 100% odczuwam jesienny klimat.

7.Halloween

Zdania na temat tego dnia są podzielone, ja pomimo tego, że nie chodzę po domach i nie proszę o cukierki to uwielbiam to święto. Dlaczego? Ozdoby, które możemy kupić w sklepach czy wykonać sami w domu są cudowne. Radość dzieci, które dostaną tego cukierka również sprawia, że człowiek się uśmiecha.

8. Mnóstwo DIY (zrób to sam)

Kiedy szukamy ozdoby do swojego pokoju, której nikt nie będzie miał to zazwyczaj szukamy inspiracji w internecie. Na przeróżnych stronach znajdziemy mnóstwo pomysłów na niebanalne dekoracje jesienne do naszych czterech ścian.

large-28large-27large-26large-25

9. Robienie zdjęć

A na koniec coś co uwielbiam najbardziej, czyli robienie zdjęć. Jesienią jest tyle inspiracji,  że nic tylko wyciągnąć aparat czy telefon i wykonać swoje fotografie.

To był już ostatni punkt, chociaż na 100% znalazłabym dużo więcej powodów przez które kocham jesień ❤

Wszystkie zdjęcia w poście są ze strony WEHEARTIT.COM – fotografie nie są mojego autorstwa.

 

One thought on “9 powodów, które sprawiają, że kocham jesień

Leave a Reply

